Wednesday, December 1, 2010

My Bibo

arini bawak bibo g klinik
kesian bibo sakit
ni sume salah aku...
sory bibo..
mlm taadi aku xlena tido...
asek teringat2 je kat bibo...selagi aku xbawak ko g klinik...ati aku xtenang..
naseb bek x teruk..huhu

aku janji pasni aku akan lebih berhati2..
janji!
heehehe..

kalo ko sakit..aku pon terase sakitnye taw..
manje la ko ni bibo..
pasni kite kena lasak sikit taw..xmau manje2 sgt...
(mestila kene manje..kan baby lagi...hehehe)
tp xbermakne aku xsyg ko...aku syg ko sgt...tp xmau manje sgt..ok..=)

walaupon dr pandangan mata org len ko xistimewa
tp pada aku ko sgt istimewa
terlalu istimewa
bila pandang ko
aku akan nampak segala titik peluh aku
susah senang aku..
sume nye terlakar diwajahmu...eceh~ hehe

yela...ko la paling setia teman aku g mane2
tolong aku bwk brg2
bawak aku g keje
hujan ke...panas ke...ko tetap ngan aku..hehe

smoga sihat selalu
i love u bibo (",)



1 comments:

Che Cha said...

Motor ke kete baru aini? hehe =P

BimBim kem salam kat Bibo. dia soh Bibo cepat sembuh!