Sunday, October 3, 2010

workholic...am i??

ye kot
hehehe
isnin sampai sabtu kne keje
ahad je cuti
tp kdg2 ahad pun kne masuk keje
public holiday pun kdg2 aku masuk keje gak
balik awal?
xde maknenye
selalu kne OT

oh..pe dah jadi dgn hidup aku ni..
tp aku tenang begini
sbb nye biarlah aku je yg taw
huhuhuh

so nak minta maaf byk2 kepada kwn2 n family
kalo xdpt nak memenuhi undangan open house
xdapat dtg majlis perkahwinan korg
(especially to my bestfriend dr sek rendah...ain&shahmi
sedih sgt2 xdpt nak dtg majlis perkahwinan korg arini)
xdpt duduk borak2 lagi
xdpt jln2 shopping2 lagi

biarlah hidup aku mcm ni utk sementara waktu
sekian!

1 comments:

Che Cha said...

hehe aini, busy busy juga. i paham. n i guess i understand why too.

tapi dun worry Allah kn ada. xpe susah2 sekarang , nanti senang la kemudian hari =D keje bebaek.

plg penting jaga kesihatan. if da sakit, xde makna dah keje sbb duet asek keluar tuk medical plak. tu lagi payah. =D